24 maja 2015

Salut amis!


Na początek zapewne wypadałoby się lepiej poznać, dlatego w pierwszym poście chciałabym nieco przybliżyć Ci moją osobę, opowiedzieć o pasjach, zainteresowaniach, a także dość różnorodnej osobowości. Chciałabym także zapoznać Cię z ogólną ideą bloga i moją wizją, co do niego. Mam nadzieję, że się nie zniechęcisz, a po lekturze tego wpisu będziesz skłonny odwiedzić moją stronę w przyszłości.

W Internecie funkcjonuję jako Laru, a w rzeczywistości nazwana zostałam imieniem, które z łacińskiego tłumaczy się jako "dzień narodzin". W lipcu minie siedemnaście lat od kiedy zaczęłam swoją ziemską podróż, co pozwoliło mi nieco zorientować się w terenie i wybrać trasę, która prowadzi mnie tam, gdzie pragnę się znaleźć.

Pochodzę ze wschodu Polski (lubelskie), a wychowałam się w małej wiosce, dzięki czemu w moim życiu duże znaczenie ma bliskość natury i szacunek do niej. Obecnie uczęszczam do pierwszej klasy liceum o profilu pedagogicznym. Mój gust, zainteresowania i osobowość są tak różnorodne, że ciężko jest opisać je w kilku słowach.

Z natury jestem dość nieśmiała. Cechuje mnie spokój, wierność wyznawanym ideałom, choć z pozoru mogę wydawać się dość uległa i obojętna, oraz skłonność do izolowania się od świata w celu znalezienia spokoju i wyciszenia.


Mam wiele pasji, lecz przede wszystkim jest to rysowanie, które towarzyszy mi od kiedy pamiętam, szczególnie portretów zmierzających w stronę fotorealizmu. W wolnych chwilach lubię czytać książki oraz oglądać filmy (głównie wojenne oraz dramaty psychologiczne). Duże znaczenie ma dla mnie także aktywność fizyczna, zwłaszcza jazda na rowerze i tenis stołowy, a od niedawna również akrobatyka.

Znaczną część mojego życia wypełnia muzyka, lecz jest to temat tak obszerny, że mogłabym napisać o tym oddzielny post (co zapewne kiedyś zrobię). Gatunki, między którymi się przemieszczam to rap, rock, rapcore, grunge, indie i soul, zaś artyści, którzy najsilniej zasilają moją playlistę to: B.O.K, Buka, Pięć Dwa, Hollywood Undead, Papa Roach, Rise Against, Red Hot Chili Pappers, Luxtorpeda, happysad, Suma Styli, Kings of Leon, Thirty Second to Mars, Green Day, Coma, Eminem, Natalia Przybysz, Fismoll.


Blog został stworzony z wewnętrznej potrzeby podzielenia się światem, który tworzę w swojej głowie, a także chęcią stworzenia na tej stronie społeczności osób o podobnych zainteresowania i priorytetach.

Foto: Laru

29 komentarzy:

  1. Jestem OCZAROWANA drugim zdjęciem i rysunkami. Propsy za muzykę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i także pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jesteś bardzo utalentowana! <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki... Zazdroszczę naprawde:/
    Z muzyką mam tak samo, nie umiem określić się do jednego gatunku:)
    http://julkadobrew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już Cię dziewczyno lubię! Za drugie zdjęcie, piękne rysunki, oraz większość z zespołów :) Życzę powodzenia!

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki, nawet nie wiesz jak poprawiłaś mi humor ;)

      Usuń
  6. Masz ogromny talent *^* Obserwuję!
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rysunki! :)
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej, komentarz od Ankyls *_*
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Zapowiada się ciekawie, powodzenia. + Zazdroszczę talentu! :)

    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. MASZ TALENT! PRZECUDOWNE RYSUNKI! ♥

    Pozdrawiam cieplutko i życzę sukcesów ,
    plutaklaudia.blogspot.com ♥.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem z Lubelskiego! :D Naprawdę swietne prace
    Pozdrawiam,madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna osoba! wróżę temu blogowi świetlaną przyszłość :)
    masz ciekawy charakter, czuję że jesteś bardzo miłą i sympatyczną
    osobą. cudne rysunki, sama rysuję, bardzo to lubię :)
    bardzo zachwyca mnie twój blog i sposób jego prowadzenia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów, jest mi niesamowicie miło i również pozdrawiam!

      Usuń
  12. jestem zachwycona rysunkami ! :)

    http://yourmotivation.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia i dużo wytrwałości w blogowaniu! Blog zapowiada się świetnie, z niecierpliwością czekam na następne posty! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia i czekam na kolejne posty ! :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wydajesz się bardzo opanowana i ułożona przez swój sposób pisania :)
    i masz niewątpliwie talent :P
    pozdrawiamy i życzymy sukcesów !
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale talent, zazdroszczę.
    Cudownie piszesz, aż miło czytać.
    Tez uwielbiam muzykę
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia w blogowaniu,cudowne jest to zdjęcia w białej sukience,a w rysunkach się zakochałam!:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w blogowaniu :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydajesz się być na prawdę ciekawą osobą ;) Z wykonawców i zespołów jakie wymieniłaś również lubię i słucham Red Hot Chili Peppers, Luxtorpedę, happysad, Pięć Dwa, Rise Against, Pappa Roach i Green Day :D Na prawdę pięknie rysujesz! Ja niestety takiego talentu nie posiadam, jednak od czasu do czasu lubię sobie coś tam pobazgrać :D
    Cóż, życzę powodzenia w blogowaniu i przede wszystkim dużo weny i wytrwałości :D
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale pięknie rysujesz! Powodzenia w prowadzeniu bloga :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie rysujesz! Powodzenia w prowadzeniu bloga! :) Pozdrawiam :) :)
    Zapraszam: http://mylifemyfriendlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze przyznać że masz talent, rysunki wspaniałe :)
    Ja osobiście troche maluje i zajmuje się DIY oraz fotografią, byłoby mi miło gdybys zobaczyła i oceniła moje malowidła na koszulkach :)
    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem - jesteś taka młoda, a wiesz czego chcesz i bardzo ładnie o tym piszesz. Życzę powodzenia w rozwoju artystycznym i duchowym :) I to wspaniale, że czytasz książki i rysujesz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydajesz się być bardzo ciekawą osobą ;) Chętnie poznałabym Cię bliżej! ;) Również słucham Thirty Seconds to Mars i Kings of Leon - zdecydowanie tworzą najlepszą muzykę na świecie! ;)

    OdpowiedzUsuń