30 czerwca 2015

#Czerwiec'15


Podsumowanie pierwszego miesiąca blogowania i trochę inspiracji.

BLOG

joszka.pl - młody chłopak z bardzo nieprzeciętnymi umiejętnościami literackimi. Czy można zakochać się w słowach?

FILM

"American Beauty" w reżyserii Sama Madnesa, jeżeli ktoś jeszcze oglądał to niech zrobi to jak najszybciej.

MUZYKA

Album "Imago" - Buki i Skora, o czym kilka słów napisałam tutaj.

KSIĄŻKA

Przeczytałam ją jakiś czas temu, lecz myślę, że jest to dobra propozycja na letnie wieczory - "Buszujący w zbożu" J. D. Salingera, polecam każdemu, kto nie miał jeszcze okazji jej przeczytać.

ARTYSTYCZNA INSPIRACJA

Prace Marcello Barnghi'ego - które można zobaczyć na Jego kanale na YouTube.

WYDARZENIE

Zdecydowanie zakończenie bardzo pracowitego roku szkolnego, który wprowadził w moje życie wiele zmian.


Posty opublikowane w tym miesiącu:

Charakter, smak i kształt
Cieszę się, kiedy niebo płacze
Twoje życie obrazem - maluj!
Moja przygoda z rysowaniem
I am from: Ciemnogród
10 najpiękniejszych chwil w moim życiu
Praktyczne sposoby na spokój ducha
To feel blue
Czego nikt Ci nie powie o byci nastoletnim blogerem
Lato w obiektywie
Połóżmy się, odpocznijmy, zapomnijmy...

Uff, dużo jakoś tych postów w tym miesiącu, ale było to głównie spowodowane moim udziałem w blogowym wyzwaniu u Uli Phelep.

Który z postów najbardziej przypadł Ci do gustu i chciałbyś widzieć takich więcej?


23 komentarze:

  1. Jejjuu, twój mózg rozwala ten blog w mega świetną inspirację. Świetnie się czyta :*

    http://lifexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)

    Bardzo fajnie, że rozwijasz swojego bloga. Wiele ciekawych postów - oby tak dalej. Z pewnością jeszcze tu wrócę.

    Pozdrawiam ciepło,

    Panna Joanna - www.podroz-wedwoje.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Panno Joanno i również pozdrawiam.

      Usuń
  3. O tak, "Buszujący w zbożu"! Bardzo podoba mi się ta książka, główny bohater rozbrajający, ale też trochę irytujący. :D
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może momentami tak, ale jednak bardzo mi się ta książka podobała. Odzdrawiam!

      Usuń
  4. Podobno "Buszujący w zbożu" jest świetne. Jesteś już którąś osobą z kolei, która poleca. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie, że się rozwijasz, bardzo fajny post
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, jeśli ci się spodoba zaobserwuj :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post :*

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog bardzo ciekawy i piękny
    http://my-secret-world-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, włożyłam trochę pracy w ten wygląd.

      Usuń
  8. Świetny wygląd <3
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/07/wakacje.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Wiem, że poklikałaś u mnie w linki. Mam do Ciebie prośbę. Poklikałabyś jeszcze raz, ale tylko w linki do LucLuc? (ponieważ źle zakończyłam linki, i twoje kliknięcia się nie liczyły) jeżeli poklikasz, to odpowiedz na ten komentarz :) Z góry dziękuje!
    |
    http://gabalablog.blogspot.com/2015/06/wish-list-lucluc-swagshop-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  10. American Beauty , bardzo fajny film ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń