24 czerwca 2015

To feel blue


Najzimniejszy, ale taki piękny...


Miały być zdjęcia, ładne zdjęcia. Miały cieszyć oko i inspirować. Miały ukazywać to, co chcę przekazać, lecz... nie będą. Komputer definitywnie odmawia współpracy i w ten sposób nie mam możliwości wstawiania tutaj swoich zdjęć. W związku z tym publikuję kilka fotografii z darmowych banków zdjęć, które w pewnien sposób mają nawiązywać do tematu dzisiejszego dnia z blogowego wyzwania, jakim jest przedstawienie ulubionego koloru na zdjęciu.












Wybrałam niebieski, który w pewien sposób obrazuje moją duszę. Należy do tych zimnych odcienie, lecz jednocześnie jest to barwa nieba, taka lekka i piękna w swoim smutku. Jest spokojny, wzbudza zaufanie. Jest mi z nim dobrze.

Jeżeli czujesz niedosyt to zapraszam do wysłuchania utworu Natalii Przybysz - Niebieski, który idealnie komponuje się z tekstem dzisiejszego wpisu.

Tyle na dzisiaj i do jutra!

Post powstał w wyniku mojego udziału w blogowym wyzwaniu, organizowanym przez Urszulę Phelep - autorkę bloga Sen Mai.

16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) Niebieski bardzo uspokaja :) Zwłaszcza patrzenie w piękne niebieskie niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozłożyć koc na zielonej trawce, położyć się i patrzeć w niebo. Pamiętam, że często to robiłam jako kilkuletnie dziecko. Rozmarzyłam się...

    Pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się nasunęła piosenka z dzieciństwa :) I'm blue dabu di dabu dam...... heheheh pamiętacie to? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Utworu Natalii nie znałam, chętnie poslucham.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, uwielbiam niebieski...Bardzo ładne zdjęcia. Zwłaszcza pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również lubię niebieski, ale częściej królują u mnie inne kolory. :) Przecudne te zdjęcia z banków- to z osą i kolejką górską szczególnie mnie urzekło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. U mnie też dziś króluje niebieski :)
    Zapraszam www.nietylkorozowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze i drugie zdjęcie bardzo mi się podobają. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. LOVE BLUE ! Też mam niebieski. Ale jeszcze nie opublikowany. Zazdroszczę znalezionych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieski też mi się kojarzy ze spokojem i przede wszystkim z bezchmurnym niebem morzem Śródziemnym lub Adriatykiem, czyli ogólnie z wakacjami:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpiękniejszy kolor wody i nieba. Czuję się spokojna jak na zdjęcia. :3

    OdpowiedzUsuń
  12. To też mój ulubiony kolor! Piękny. Uosabia spokój, naturę, niebo, wodę... Ponadto twarzowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś piękne fotografie! Podobno niebieski najbardziej uspokaja... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebieski działa na nas uspokajająco. Nie ma nic ładniejszego niż czysty błękit nieba.

    OdpowiedzUsuń