30 lipca 2015

Hej! Co tam?


W porządku...

Czy mi się wydaje czy już nudzę Was tymi moimi wymyślnymi postami? Spokojnie, postanowiłam trochę przystopować z tymi "cięższymi" tekstami i zacząć publikować więcej postów krążących tematycznie wokół kategorii ART, która pierwotnie miała być wiodącą - przede wszystkim więcej rysunków (a w przygotowaniu jest już post z poradami dla początkujących pasjonatów ołówków).

Mam nadzieję, że dzięki większej różnorodności tematycznej każdy znajdzie tu coś dla siebie, a ja będę mogła rozwijać się na wielu płaszczyznach. Pomysłów mam wiele i nie mniej chęci, tylko niestety zdecydowanie za mało czasu, by to wszystko ogarnąć. Od dwóch tygodni chodzę do "pracy", to znaczy jest to sezonowy zbiór borówki (którą przez ten czas zdążyłam znienawidzić), ale czego się nie robi, by w końcu mieć ten swój własny laptop.


Jak widać - prace trwają.

Czy w związku z tym jesteście zainteresowani taką tematyką wpisów? Byłabym bardzo wdzięczna za szczere opinie. Zapraszam także do ARCHIWUM, w którym znajdują się wszystkie opublikowane posty. Czy wśród nich macie jakieś, które szczególnie przypadły Wam do gustu? Czekam na Wasze komentarze i opinie.

6 komentarzy:

  1. Rysunek zapowiada się bardzo obiecująco. Moje umiejętności w rysowaniu są na średnim poziomie, ale bardzo lubię od czasu do czasu coś nabazgrać na kartce :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci wyszły włosy, jestem bardzo ciekawa efektu końcowego. :D
    http://swiatoczamijulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się tego typu posty! Jak na razie ślicznie ci wychodzi rysunek ;)
    Obserwuję :D
    niecodzienniezwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, nominowałam Cię do LBA! Więcej tutaj ~~> Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rysunki i tak samo wspaniały blog! Będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń