21 lipca 2015

I am a lion


and I want to be free...


Uśpieni rzeczywistością,
Poddani opinii publicznej, 
Wypełnieni chęcią posiadania, 
Uzależnieni od kawy, 
Ograniczeni przez czas, 
Kontrolowani przez mass media.
Współcześni niewolnicy z własnej woli...


Mając te kilkanaście lat coraz poważniej myślisz o życiu, przyszłości, o mechanizmach wszechświata. Szukasz wzorców, szukasz odpowiedzi, szukasz... siebie. Mając do tego skłonności melancholijne i zdolność do częstego popadania w refleksje, skutkuje to bacznemu przyglądaniu się rzeczywistości i wyciąganiu pewnych wniosków. Dokładnie tak było w moim przypadku. Zauważyłam, że współcześnie wiele osób całkowicie oddaje swoją wolność i niezależność w ręce panującej mody i schematów, tylko po to, by się nie wyróżniać, nie narażać na krzywy wzrok znajomych, sąsiadów czy przechodniów.

Tytuł to fragment utworu "Lion" grupy Hollywood Undead, który dokładnie odzwierciedla moją postawę wobec życia. Pragnienie wolności i niezależności. Pragnienie życia w pełnym znaczeniu tego słowa. Nie marzę o luksusach, bogactwie, sławie czy publicznej aprobacie. Jedyne czego chcę, to możliwość podróżowania przez sieć zdarzeń, wspomnień, chwil, składających się na mój żywot na Ziemi, w zgodzie z własnym sumieniem, bez nacisku z zewnątrz.  

Z biegiem czasu moja świadomość kontroli nad własnym życiem wzrasta wprost proporcjonalnie (ach..., kochana fizyka - oczywiście sarkazm) do moich postanowień kreujących się od moment rozpoczęcia dorastania, rzeźbiących i umacniających się do dziś. Mam nadzieję, że mój młodzieńczy zapał nie zgaśnie, a dziecięca wrażliwość na problemy innych, a także na piękno świata, choć nieraz głęboko ukryte, nie minie, a pozwoli cieszyć się Boskim dziełem do Końca. Tak samo jak oferowaną nam przez Niego wolnością.



19 komentarzy:

  1. witaj! mimo młodego wieku widzę że zaczynasz osiągać wyższy poziom świadomości... Jak tak dalej pójdzie to i ja zacznę pisać na ten temat, bo zamierzam i zamierzam, ale brakuje mi motywacji, zawsze o kosmetykach pisze sie łatwiej...;). Bardzo dobrze ze zaczynasz w tym wieku rozumieć ujmijmy to.. " te rzeczy", których nie rozumieją miliony ludzi... trzymaj się dalej w swojej wierze i pozytywnym nastawieniu, a wiara góry przyniesie :)! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nawet nie wiesz, ile motywacji mi dostarczyłaś. Mnie chyba jednak jest łatwiej pisać takie posty, ponieważ na kosmetykach to ja się kompletnie nie znam.
      Pozdrawiam i życzę Ci, byś nie kończył na zamierzeniach, tylko zrealizowała swoje plany :)

      Usuń
  2. Trzeba wreszcie wyjść przed szereg, wyróżnić się, pokazać na co nas stać. Tylko w ten sposób udowodnimy, że możemy przenosić góry, stać się lepszymi ludźmi. Marzę o pełnej wolności słowa, o wolności wyboru ubioru, fryzury, czegokolwiek.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Nienawidzę tych odwiecznych schematów, które blokują nasze wnętrze, tylko dlatego, że "tak nie wypada".

      Usuń
  3. Podoba mi się to, w jaki sposób piszesz.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się podoba, że Ci się podoba.

      Usuń
  4. Tak. Wraz z wiekiem coraz bardziej myślimy o życiu i o wszystkim co z nim związane. Podoba mi się, w jaki sposób to opisałaś :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że najważniejsze to po prostu być szczęśliwym, tylko dla każdego to będzie oznaczało właśnie coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie piszesz .... kłaniam się nisko! Gratuluję tak dobrego przekazu!! :)

    Zapraszam do mnie w wolnym czasie :)
    http://miss-clare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie piszesz! Muszę tutaj wpadać częściej, ponieważ masz bardzo ciekawe przemyślenia i dzielisz się wartościowymi refleksjami - przynajmniej moim zdaniem :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie serdecznie zapraszam ;)

      Usuń
  8. bardzo ciekawy i madry post. Ja tez zaczynam powazniej myslec, patrzec w przyszlosc.. No, bo co bedzie za kilka lat :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację,gdy dorastamy zaczynamy szukać siebie.Bardzo dojrzale piszesz C:
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Staram się nie myśleć za wiele o świecie, bo zwyczajnie mnie to przerasta i zaczynam się bać w jakim kierunku wszystko idzie. O tyle, że łatwo nie poddaję się modom oraz wszechogarniającym presjom otoczenia. Tak samo jak ty mam nadzieję, że pozostanę nie ruszona przez świat - będę tak samo wrażliwa i pełna zapału jak do tej pory. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszwsz jak doświadczona pisarka. Świetny post, pozdrawiam.
    Zapraszam na nowy post na blogu (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że naprawdę świadomie piszesz, wszystko jest przemyślane i dopracowane. Nic tylko pogratulować!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ZAPRASZAM NA WIELKI KONKURS URODZINOWY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz racje !
    Ja gdy mam te 13 lat to szukam sama siebie i pomysłów na życie.
    Świetny post i mega zdjęcia
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń