31 lipca 2015

Rzuć tego bloga w cholerę!



Masz już dość kolejnych pastelowo - modowych blogów, postów, których poziom literacki zatrzymał się gdzieś na etapie podstawówki, a treść ogranicza jedynie do desperackiego żebrania o "kliki"? W takim razie możesz odetchnąć spokojnie, ponieważ miejsce, w którym się znajdujesz jest zaprzeczeniem typowego bloga prowadzonego przez nastolatkę.


Przez swoją działalność pragnę pokazać, że nie trzeba powielać sprawdzonych schematów, aby osiągnąć sukces. Wystarczy do tego prawdziwa pasja oraz szczypta poświęcenia i wytrwałości, dzięki którym można wybudować własną markę - jedyną, prawdziwą i niepowtarzalną.


Co w związku z tym mogę zaoferować Ci na mojej stronie?

  • Teksty, w których za pomocą środków literackich próbuję zobrazować moje myśli i uczucia.
  • Inspirujące treści dotyczące świata kultury - propozycje muzyczne, dzieła literackie oraz produkcje filmowe.
  • Zdjęcia wykonywane przeze mnie na potrzeby bloga oraz fotografie internetowe zamieszczane w celu dopełnienia przedstawianych treści.
  • Garść porad z zakresu rozwoju, organizacji oraz psychologii i pedagogiki (co związane jest z wybranym przeze mnie kierunkiem w liceum).
  • Efekty moich działań oraz wskazówki związane z moimi zainteresowaniami, takimi jak: rysowanie, grafika, sport (zwłaszcza akrobatyka sportowa), pisanie.
  • Bliski kontakt z czytelnikami, którzy tworzą to miejsce wyjątkowym.


Blog w pigułce.


Dlaczego chcę dołączyć do ekipy DDOBinsta?

Pozwoliłoby mi to na trafianie do większej grupy odbiorców, a także motywowało do tworzenia treści o wyższej jakości ze względu na szerszy zasięg mojego bloga. Ponadto myślę, że tematyka mojej strony byłaby ciekawym urozmaiceniem wśród blogów pozostałych ambasadorek DDOBinsta, dając czytelnikom możliwość wyboru bardziej zróżnicowanych tematów.


Przy tworzeniu tego miejsca chciałam, by było ono takie jak ja - kreatywne, oryginalne i szczere. Dla wielu niezrozumiałe, a innym tak bardzo bliskie. I choćbym miała pisać dla jednej osoby to wciąż będę to robiła. 

Możesz wspomóc rozwój tego bloga przez kliknięcie strzałki w górę o TUTAJ.

41 komentarzy:

  1. Świetny post xx

    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Cię! Jestem przesycona wszystkimi blogami "na jedno kopyto" i naprawdę ucieszyłam się kiedy dołączyłaś do blogosfery. Śledzę Cię od samego początku i uważam, że zasługujesz na zostanie ambasadorką! Trzymam kciuki, powodzenia :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nawet nie wiesz jak mi teraz miło, tym bardziej, że także uwielbiam Twojego bloga.

      Usuń
  3. Laru na prezydenta... tfu! Ambasadorkę! Strzałka w górę poszła. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Zostałeś/łaś nominowany/a do LBA! http://bogwilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tych LBA mi się nazbierało, że chyba będę musiała to w końcu ogarnąć.

      Usuń
  5. Super blog! Też te blogi modowe itd. troche mnie denerwują ale w końcu jakiś fajny ;) (mam na myśli twój) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na mój pierwszy blog http://beautyis-life.blogspot.com/?m=0 i będę wdzięczna jeśli roześlesz go dalej i za obserwujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podać do tego jeszcze kawę z mlekiem?

      Usuń
  7. czy to twoje rysunki? Prześliczne :D
    http://suneshinebaby1.blogspot.com/2015/07/1.html <-- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że moje - zapraszam do zakładki "rysunki", tam widać je dokładniej ;)

      Usuń
  8. Super post! Obs za obs?
    Kom za kom?💋🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Wchodzę tutaj i...
    Perfekcja. Idealnie. Zostanę z tobą, bo piszesz... Cudownie. Zakochałam się w tym blogu!
    http://subeha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niesamowicie, w takim razie zapraszam serdecznie!

      Usuń
  10. Świetny post! Inny niż każdy! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super piszesz, bardzo przyjemnie się Ciebie czyta, więc trzymam kciuki, żeby wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byleby Ci się udało! Trzymam kciuki za Ciebie mocno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostra z ciebie dziołcha :D to fajnie :) Każdy jest inny, a te "modowe blogerki" - masz trochę racji, ale kurczę tymi kryteriami co ty teraz oceniałem ludzi w 1 i 2 klasie liceum :D (z czasem stwierdziłem, że szkoda nerwów, bo ludzie jako ogólnik są debilami) jeśli pozna się z taką osobą sam na sam będzie ciekawa :) - dlatego, że jest aż tak dziwna i mało "spostrzegawcza", albo okaże się super osobą :) serdecznie zapraszam też do mnie: zakochanymol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę jestem bardzo miła i na nikogo nie krzyczę, po prosu myśli wypowiadane "ostrzej" bardziej skłaniają do przemyśleń.Co do tych kryteriów, to dokładnie nie rozumiem o co Ci chodzi (tak, jestem blondynką), po prostu uważam, że blogosfera jest trochę przesycona blogami tego typu, lecz jeżeli dziewczyny chcą pisać - to niech piszą (to rozwija), lecz gardzę trzynastolatkami, które pisze co dzisiaj robiły, wrzucą kilka zdjęć zrobionych telefonem i męczą o to "klikanie" - po prostu mnie to już nudzi.

      I jestem między pierwszą a drugą klasą liceum, więc może stąd taki sposób podejścia do tematu ;)

      Usuń
  14. (Niektóre) Blogi modowe to tylko żebranie o kliknięcia, nie wnoszą nic, tylko nastolatki malują się i pozują do zdjęć. Rozumiem, można mieć bloga modowego, ale trzeba tam pokazywać siebie, modę, ciekawe stylizacje, a nie tylko ciągle prośby o kliknięcia. Zgadzam się z tobą w 100%. Masz bardzo fajnego bloga
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to miałam na myśli, nie mówiąc tym samym o w s z y s t k i c h blogach modowych, ponieważ wiele z nich jest na wysokim poziomie, gdzie autorki pokazują, że naprawdę znają się na rzeczy i moda faktycznie jest ich pasją.

      Usuń
  15. Życzę powodzenia ;). W życiu i na blogu trzeba być orginalnym ;) Zbyt dużo jest blogów o modzie , czas na miłą odmianę :)

    http://lovesobeatiful.blogspot.com- zapraszam opisuję znane wszystkim uczucia i moje refleksje a także pasje

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja bardzo lubię blogi modowe,lifestylowe itd.A te 'żebranie' o kliki są po to aby nawiązać jakąś współpracę,polecić jakieś ubranie,pokazać jak to wygląda itd.A w blogu lifestylowym nie są tylko posty o klikach.Inne blogi są dla mnie nudne... ale każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że można lubić modę, dobieranie ubrań, dodatków (to nawet trochę tak jak ze sztuką), oczywiście współprace same w sobie także mi nie przeszkadzają (w końcu bloger ma prawo dostać coś w zamian za swoje poświęcenie i ciężką pracę), lecz niemal wszystkie nastoletnie blogerki modowe współpracują z tymi samymi firmami, przedstawiając takie same stylizacje, więc po pewnym czasie zaczyna się to robić nudne, a one tak naprawdę niczego nowego nie prezentują - dlatego właśnie już mnie to męczy, ale to moja opinia, jeżeli komuś się to podoba - to proszę bardzo, ja jednak tego nie kupuję.

      Usuń
  17. Mnie też denerwuję te proszenie o kliknięcia, bo można o nie prosić w bardziej dyskretny sposób, a nie robiąc specjalny post o tym na blogu i każdego zanudzać, bo takich postów jest miliony na różnych blogach. Gdy widzę posty o kliknięcia to mam ochotę wyjść z tego bloga, bo niczym mnie do siebie nie przekonuje i nie ma w sobie tej oryginalności jaką jak dla mnie powinien mieć każdy blog, który otrzymuje ode mnie obserwacje. Też denerwuję mnie strasznie wymiania obserwacjami czy komentarzami. Dla mnie to bez sensu, bo to wtedy są tylko sztuczne obserwacje jak i komentarze, bo wątpię by takie osoby z wymiany wchodziły i czytały potem naszego bloga, a co najważniejsze się na nim udzielały.

    Na szczęście natrafiłam na Twojego bloga, który jest mądrze pisany co mi się podoba więc zostawiam obserwację i będę w miarę możliwości częstym gościem :).

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o to mi chodziło! Odzdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  18. Wiele osób powiela schematy, bo wie, że się sprawdziły i bazowanie na podobnych filarach w większości powinno spodobać się i tej grupie odbiorców. Przykre.

    Super, że się rozwijasz i spełniasz z ambicjami!

    Pozdrawiam,
    INKarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo przykre, ponieważ tacy ludzie zamiast się rozwijać i prezentować coś swojego po prostu idą na łatwiznę, wybierając sprawdzoną drogę, na której nie ma przeszkód i do niczego odkrywczego tak naprawdę nie prowadzi.

      Usuń
  19. Witaj Natalio,
    Po zapoznaniu się z treścią zawartą na Twoim blogu, dochodzę do wniosku, że erudycyjny z Ciebie człowiek, a o takich niestety trudno dziś na tym świecie. Mało kto dba jeszcze o zawarcie w swej bani choć odrobiny wiedzy - a jednak Tobie się to udało.
    Marcepan pozdrawia.

    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marcepanie!
      Bardzo mi miło, że doceniasz mój wkład w prowadzenie bloga oraz dziękuję za wprawienie mnie w bardzo dobry nastrój w tą niedzielną noc. Od razu przyjemniej się zaśnie, wiedząc, że jednak włożony wysiłek nie idzie na marne.

      Natalia także pozdrawia (tak w ogóle zastanawia mnie skąd wiesz jak się nazywam - czyżbyś rozszyfrował łacińską zagadkę z pierwszego posta?).

      Usuń
  20. Nareszcie coś zupełnie innego! :D Po tylu przeglądniętych blogach, naprawdę miałam dość. Nie trafiłam przez tak długi czas na żadnego bloga, który byłby wart uwagi, aż do teraz :D
    Widzę, że jesteś naprawdę oryginalną i zupełnie inną, ciekawą osóbką. Czekam na Twoje pomysły! Zostaję oczywiście na dłużej i obserwuję :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się nie zawieść ;)

      Usuń
  21. Zostałaś nominowana do liebster blog award!

    http://my-pastel-universe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiadome wiele blogerek modowych żebrze o kliki w linki, ale w blogosferze błąka się też masa blogerów żebrających o obserwacje i komentarze - właśnie to denerwuje mnie najbardziej ! Twój blog jest prowadzony < chyba > z pasją, o czym chętnie się dowiem czytając inne wpisy ! A więc obserwuję i czekam na kolejne posty ;)
    Miłej resztki wakacji !
    Zapraszam Cię też do mnie ! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Popracowałabym nad tą kreatywnością, bo jak na razie jednak mimo wszystko jest tu tak jak wszędzie :P ale mam tu na myśli tą lepszą część blogosfery i tak, bez żebrania o lajki. PasteLove xD

    OdpowiedzUsuń