6 lipca 2015

Są momenty takie...


Małe, miłe chwile, które nadają życiu smak.

Zamykasz oczy w całkowitej ciszy. 
Jedynie Ty i Twoja głowa pełna ukrytych pragnień. 
Wizualizujesz je tworząc przed sobą obrazy szczęścia. 
Cieszą Cię, choćby miały pozostać jedynie w Twojej wyobraźni.
Zlepione z garści wspomnień, wewnętrznych potrzeb i nadziei.
Widzisz je, choć Twoje oczy nadal są zamknięte.
Uśmiechasz się, czując ich smak.
Słodki smak...
Marzeń.

Zawsze będą miały dla mnie kolor nieba - otwartej, niczym nieograniczonej, przestrzeni. Tak odległej, choć wydają się być na wyciągnięcie ręki. Lubię układać je w głowie, nieustannie przemeblowywać i odświeżać. One są celem, a także motywacją do ciągłego działania. Przezroczyste kształty, którym tylko My potrafimy nadać odpowiednią oraz rzeczywistą formę. Marz i kształtuj swoją wymarzoną rzeczywistość!


*Tytuł zainspirowany utworem "Są momenty takie" - Happysad.

23 komentarze:

  1. Wiedziałam, że tytuł skądś kojarzę. Uwielbiam ten zespół. :) Bardzo fajnie napisany post. Wyróżnia się, bardzo lubię takie posty.:)


    xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię się wyróżniać, czyli robiś wszystko po swojemu.

      Usuń
  2. W sumie napiszę tylko, że przeczytałam, bo ciężko dodać coś od siebie w tym momencie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w tym momencie to chyba najtrafniejszy komentarz ;)

      Usuń
  3. Przeczytałam pięknie piszesz
    zapraszam do mnie ( obs za obs? daj znać na moim blogu )
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje posty są bardzo artystyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny post.
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com/
    (obserwuje jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji :d)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jestem po raz pierwszy na Twoim blogu, ale na pewno nie ostatni! Wszystko mi się tu podoba! Desing, Twój sposób pisania, zdjęcia. Czekam na kolejne notki. http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się niezmiernie i zapraszam, rozgość się.

      Usuń
  7. Cudowne zdjęcie. :) Bardzo lubię Twoje posty, są takie motywujące!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie napisane :) Warto spełniać swoje marzenia i dążyć do celu.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie marzenia zawsze kojarzą się z latem. Ciepłozłotymi zbożami poprzeplatanymi makami i chabrami, błękitem nieba. Może po prostu ze szczęściem.
    Obyśmy nigdy ich nie zgubili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały blog! Wszystko cudowne! :) Oby tak dalej! :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://agata-adamek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam piosenki happy sad, jednak teraz mam taki okres w zyciu kiedy ie czuje tego ''słodkiego smaku''
    pozdrawiam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę masz talent do pisania, zazdroszczę ci go!
    _________
    Miałabym ogromną prośbę! Zaczęłam współpracę i potrzebuję bardzo kliknięć! Jeśli zechcesz mi pomóc to nie zapomnij poczekać 15 sekund, bo inaczej kliknięcie będzie nie ważne! Jeśli pomożesz, nie zapomnij napisać o tym w komentarzu, a bedę starała się odwdzięczyć najlepiej jak mogę! zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, wystarczy ćwiczyć ;)

      Usuń
  13. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, marzenia mogą być nieograniczone, zależą tylko od naszej wyobraźni, bo możemy pragnąć wszystkiego. Oby tylko spełnianie tych marzeń było łatwe, ale sądzę że można wszystko, jeśli tylko się tego chce :) Adres naszego bloga jest inspirowany tą piosenką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo myślę, no i nieźle trafiłam z tą piosenką :D

      Usuń