25 lipca 2015

#sobotni_maraton_filmowy - vol.4


Zapraszam na czwarty i ostatni już post z tej serii, w którym mam dla Was filmy...

Jeśli tak je można nazwać. Wybrałam produkcje, pokazujące, że w każdej sytuacji można zrobić coś, czego się pragnie. Są to bardzo pogodne filmy, które z przyjemnością się ogląda, choć nie są one pozbawione również wzruszających momentów. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

AMERICAN BEAUTY

Reżyser: Sam Mednes
Scenariusz: Alan Ball
Gatunek: Dramt, Komedia
Produkcja: USA
Premiera: 11 lutego 2000 (Polska), 8 września 1999 (świat)
Opis: Lester (Kevin Spacey) przechodzi kryzys wieku średniego i w tym czasie zakochuje się w koleżance swojej córki, co sprawia, że zaczyna zmieniać całe swoje dotychczasowe życie.





NIETYKALNI

Reżyser: Olivier Nakache, Eric Toledano
Scenariusz: Olivier Nakache, Eric Toledano
Gatunek: Biograficzny, Dramat, Komedia
Produkcja: Francja
Premiera: 13 kwietnia 2012 (Polska), 23 września 2011 (świat)
Opis: Historia niepełnosprawnego milionera (François Cluzet), który odkrywa radość życia dzięki zatrudnionemu do opieki młodemu chłopakowi (Omar Sy) z paryskiego blokowiska, który właśnie wyszedł z więzienia.



CHOĆ GONI NAS CZAS

Reżyser: Rob Reiner
Scenariusz: Justin Zackham
Gatunek: Dramat, Komedia
Produkcja: USA
Premiera: 28 marca 2008 (Polska), 16 grudnia 2007 (świat)
Opis: Komedia o... umieraniu! Dwóch ciężko chorych mężczyzn (Jack Nicholson i Morgan Freeman) z "różnych światów" postanawia spełnić swoje marzenia, wyruszając w podróż życia.





Z racji tego, że jest to ostatnia część #sobotniego_maratonu_filmowego mam dla Was jeszcze mix różnych gatunków, tematyk i tytułów, które mogą umilić Wam nudny, wakacyjny wieczór. Na dzisiaj dziękuję, a tymczasem zapraszam do zapoznania się również z pierwsządrugą i trzecią odsłoną maratonu!

11 komentarzy:

  1. Nietykalni to jeden z moich ulubionych filmów !

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem z tego wszystkiego widziałam tylko Pottera. xD Pora nadrobić braki w motywujących filmach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nadrabiaj, nadrabiaj, ponieważ naprawdę warto, jak również te podane niżej.

      Usuń
  3. Chyba umile sobie wieczor Nietykalnymi :)) szkoda ze to juz koniec maratonu :( pozdrawiam sherwootblog.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam i w takim razie życzę udanego seansu.

      Usuń
  4. O, tak. Harry Potter to jest to! :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL [kliknij tutaj]

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak się cieszę, że znalazłam Twojego bloga. Nadrabiam teraz wszystkie zaległości filmowe i dzięki Tobie trochę uzupełniłam swoją listę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem bardzo się cieszę i życzę miłego oglądanie ;)

      Usuń
  6. Harry Potter jest dobry na wszystko a nawet może pomóc na próbnej maturze ;)
    Po raz pierwszy oglądałam "Nietykalnych" na niemieckim nie mogłam słuchać tego języka ale film mi się spodobał i obejrzałam go po polsku.

    OdpowiedzUsuń