19 lipca 2015

Wpadłam


Darząc świat nowym istnieniem.

Było to pewnej słonecznej niedzieli, takiej ja ta. Byliśmy razem już od kilku miesięcy. Dwa ciała połączone w jedno dzięki niezwykłemu uczuciu, zrodzonemu z prawdziwej miłości. Nim się to stało nikt mi nie mówił jak to będzie. Nie miałam żadnych oczekiwań. Nie pamiętam, co wtedy czułam, choć nawet nie mogłam być jeszcze świadoma tego, co mnie czeka.


Po długim czasie oczekiwania wreszcie się to stało. Świat przywitał nową istotkę, która krzykiem obwieściła, że żyje i ma się całkiem dobrze. Malutkie płuca po raz pierwszy zachłysnęły się powietrzem, a zielone oczka (po Mamusi) chłonęły obraz nowej rzeczywistości.


Wpadłam..., choć nie miałam na to żadnego wpływu. Może tak miało być, a może wszystko jest tylko kwestią przypadku, powstającego pod wpływem chwili. Czasami jednak się zastanawiam, co by było, gdyby jednak do tego nie doszło.

Wpadłam... z nadzieją na szczęście, zrozumienie i miłość. Jednak Los nie zawsze mi je okazuje, naznaczając moje życie przez cierpienie i smutek, za które, mimo wszystko, jestem wdzięczna, ponieważ one pozwalają mi zauważyć jak cenne są te dobre chwile.

Wpadłam... na świat, na chwilę, która dzisiaj trwa już równo siedemnaście lat. Ten czas pozwolił mi trochę zapoznać się z zasadami, które rządzą tym dziwnym miejscem, które z jednej strony karze wątpić w jakikolwiek sens, a z drugiej nie przestaje mnie zachwycać.


Już siedemnaście wiosen minęło od kiedy wpadłam na świat, za co dziękuję Bogu, a także moim Rodzicom, dzięki czemu mogłam poczuć słodko - gorzki smak codzienności, jak również za czas, w którym mogłam doświadczyć tylu niesamowitych chwil, tworząc w pamięci kolaż wielobarwnych wspomnień. 

Choć jeszcze kilka dni temu nawet nie wierzyła, że może być to możliwe - wczoraj stało się rzeczywistością, a mianowicie... zostałam jedną z ambasadorek na blogu FAMFY! Nisamowicie się z tego cieszę i zachęcam do śledzenia naszych poczynań.

Edit: Ogłoszenie o FAMFY nieaktualne.

11 komentarzy:

  1. Post dający do myslenia! :)
    W ogóle to jesteś baardzo śliczna. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa z drugą modelką pt. ''Rock'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/rock.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty maja w sobie cos takiego...są Tak bardzo interesujace ze trzeba przeczytac do samego konca. Pozdrawiam. sherwootblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spełniłam swoje założenia, choć zawsze myślę sobie "po co to piszesz i tak tego nikt nie czyta?", jednak sprawia mi to tyle frajdy, że jakoś nie potrafię tego porzucić, a tym bardziej teraz, kiedy wiem, że jednak ktoś to czyta. Dziękuję!

      Usuń
  3. Ważne, żebyśmy właśnie zawsze pamiętali o tych niesamowitych chwilach, których doświadczyliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zostania ambasadorką:). Zaraz lecę dokładnie poczytać o tym projekcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, projekt obejmuje wiele ciekawych blogerek.

      Usuń
  5. Cudownie napisany post! :)
    Śliczne zdjęcia!
    Gratuluję zostania ambasadorką w FAMFY :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!
    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane :D Super fotki. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń