9 sierpnia 2015

Kiedy modlę się do spadających gwiazd...


Nocne pragnienia.


Wypełnia mnie cisza, którą przeszywa jedynie delikatne tykanie zegara. Próbuję zasnąć, po raz piętnasty przewracając się na drugą stronę. Wiem, że wszelkie starania są nadaremne, więc po omacku wyjmuję z szuflady słuchawki i podłączam je do leżącego na szafce nocnej telefonu. Do głowy zaczynają napływać ulubione melodie, w których znajduję spokój.

Dźwięki pobudzają wyobraźnię, która zaczyna odtwarzać obrazy skrywane na dnie duszy. Błyszczące za oknem gwiazdy zachęcają do zwierzeń, więc zaczynam cicho szeptać. Usta wypowiadają słowa, tworząc z nich modlitwę. Szept obnaża moją duszę ze wspomnień, lęków i pragnień. Oddaję się Wszechświatowi, który w spokoju wysłuchuje mojej litanii.

Kiedy kończę czuję się... lepiej, a nawet bardzo dobrze. Wyzbyta z niepotrzebnych emocji i skrywanych pragnień. Zaczyna przepełniać mnie lekkość. Mimo to głowa opada na poduszkę, oczy powoli się zamykają, a serce spokojnie wystukuje swoją melodię. Ze strzępków marzeń piszę sobie nocne historie, które szczelnie trzymam w ramach wyobraźni.


Zdjęcie: stocksnap.io

12 komentarzy:

  1. *przeczytała, jest wzruszona, nic więcej nie napisze*

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak mi slow. Artystyczna dusza w najczystrzej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie napisane. Po przeczytaniu tego wpisu sama się lepiej poczułam. Pozdrawiam. Zapraszam do mnie: le-royaumele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, aż mnie zatkało. Pięknie napisane! :) Obserwuję ;)
    Zapraszam też do siebie -> http://tutajjestemsoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, naprawdę trzeba mieć talent, żeby tak pisać. Świetnie wszystko układasz, a tekst wciąga! :)

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Test jest niesamowity! Aż się wzruszyłam.

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie napisane! Prawdziwa poetka ♡
    Simday blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś na moim blogu nominowana do LBA :)

    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy i kreatywny post, podoba mi się ! :)
    Zapraszam: http://kateepisze.blogspot.com/2015/08/lekka-trema-powrot.html

    OdpowiedzUsuń