30 sierpnia 2015

Less talk more art #13


Wyzwanie rysunkowe u Catastrophe Waitress.

O wyzwaniu u Catastrophe dowiedziałam się z bloga Spalnonej Artstki (uciekam-w-nieznane.blogspot.com) i po zapoznaniu się z jego ideą od razu postanowiłam się przyłączyć. Zazwyczaj rysuję portrety, więc z chęcią pomyślałam o stworzeniu czegoś kredkami bez przesadnego dbania o szczegóły - ot tak, wykonać coś dla zabawy.



Do wykonania były cztery rysunki, których tematy autorka wyzwania przedstawiała na powyższym obrazku (pochodzi z Jej strony). Po przeczytaniu ich z uśmiechem zabrałam się do rysowania, a oto moje efekty:




Tak, tutaj dodałam ramkę z PhotoScape, ale od razu nabrało innego wyglądu.

Może następnym razem ktoś z Was przyłączy się do wyzwania? Mnie bardzo spodobała się ta akcja, ponieważ tematy można interpretować na własny sposób, tworząć to, co podpowiada nam wyobraźnia.

7 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa akcja. Przynajmniej już nie ma problemu ze znalezieniem pomysłów na rysunki. Twoje są świetne ;)
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyzwanie! Pobudza kreatywność :)
    Ślicznie rysujesz, ach.

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wzięłaś udział w tym wyzwaniu. :D Bikini podoba mi się najbardziej, chociaż i tancerka Hula jest niezła. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Ci powiedzieć, że masz talent do martwej natury :) Ach, przecież mówiłam Ci tysiąc razy... ślicznie rysujesz! *.*
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle przymierzam się do różnorakich wyzwań i kurde, jakoś mi to nie wychodzi wcale :P Spoko rysunki, podoba mi się szczególnie Twój kubek lemoniady ;)

    W ogóle to żyję, zobacz napisałam nowy post KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie rysujesz, masz talent :D


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozwoliłam sobie podlinkować Twój post w moim podsumowaniu :)
    A w ogóle, to nie wiem, czy już Ci to mówiłam na instagramie, ale podoba mi się, że we wszystkich Twoich rysunkach widać, że masz swój określony styl. U mnie to raczej wciąż taka mieszanka jest ^^

    OdpowiedzUsuń