31 sierpnia 2015

Lipiec i sierpień'15


Podsumowanie wakacji.


Ze względu na to, że jestem córką księgowej bardzo lubię wszelkie tabelki, teczki, organizatory, notesy, no i podsumowania. Serię tą zaczęłam w czerwcu, lecz w lipcu pomyślała, że połączę ją z sierpniem, aby zrobić podsumowanie wakacji. Jednak ich forma będzie różniła się od tej, którą zaprezentowałam w pierwszym tego typu poście. No, to tyle wyjaśnień, przejdźmy do rzeczy.

Bardzo cieszę się, że sporo osób zainteresowało się tym blogiem, zwłaszcza, że nie jest on z wiodącej temetyki modowo - urodowej. Chciałabym podzięwkować wszystkim za wiele miłych słów, które sprawiają, że prowadzenie tej strony daje mi jeszcze więcj radości.

Poniżej przedstawiam linki do postów, które pojawiły się w tym czasie, więc możecie złatwością przejrzeć to, co Was ominęło.

Posty, które pojawiły się w sierpniu:

Less talk more art #13 
À l'école: Witaj w liceum - poradnik dla gimbusów 
À l'école: Mieszkanie w internacie
À l'école: Przepis na sukces w szkole 
Pozytywnie = kreatywnie 
Bloger dobrze zorganizowany: Kalendarz
Dorosłość? Nie, dziękuję.
Kiedy modlę się do spadających gwiazd...
 7 porad: Jak lepiej rysować?
Ulotny, niezależny, bezpowrotny - czas...

Posty, które pojawiły się w lipcu:
Szukam światła
#sobotni_maraton_filmowy_ - vol. 4 
I am a lion 
Wpadłam 
#sobotni_maraton_filmowy - vol. 3 
Jak osiągnąć swój cel?
#sobotni_maraton_filmowy - vol. 2 
Są momenty takie...
#sobotni_maraton_filmowy - vol. 1
Człowiek? Co to?

Który z postów przypadł Ci najbardziej do gustu i jakich chciałbyś widzieć tutaj więcej? Czekam  na Twoje sugestie w komentarzu.

2 komentarze:

  1. Bardzo podobały mi się sobotnie maratony filmowe :) Dzięki nim, miałam okazję poznać twój gust!

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podobał sie post o dorosłości :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń