27 września 2015

Tonę


Świadomie, powoli i ze spokojem czuję jak czarna otchłań obowiązków pochłania mnie całą.


Kiedy to ja ostatni raz coś publikowałam? Może lepiej nie przypominać. Ale tak, było to dwa tygodnie temu i uwierzcie, że nawet nie wiem jak ten czas zdążył mi uciec. Ledwo wrócę ze szkoły, odrobię lekcję, a tu już wieczór. Dzień mija za dniem, a ja nie potrafię złapać choć odrobiny wolnego czasu, a kiedy już mi się uda to jestem tak zmęczona, że na nic nie mam siły. Na szczęście na jutro już wszystko odrobiłam, więc będę musiał poważnie zastanowić się nad moją "blogową działalnością", ponieważ początkowo całkowicie inaczej to sobie wyobrażałam...

Nie lubię takich postów, ponieważ nic nowego one nie wnoszą, lecz czasami nawet ja muszę sobie trochę ponarzekać. Jednak jestem przekonana, że ciężka praca nie pójdzie na marne. Zaparzam herbatę, włączam muzykę i co z tego wyjdzie dowiecie się niedługo. Trzymajcie się mocno w jesienno - nicniechcącesięrobić dni!

A Ty jak sobie radzisz z tą przytłaczającą szarością? Podziel się swoimi radami i podaj rękę tonącemu.

7 komentarzy:

  1. Świetny post :D
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://diamentowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się! Rób to co kochasz, a szarość nie powinna Cię przytłoczyć!
    Czekam na kolejne posty!
    Zapraszam Cię też do mnie:) http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Daję się tej szarości pochłonąć. Próba ucieczki od niej wydaje mi się grzechem przeciw samej naturze. Co z tego, że jedyne, co tworzę w tym czasie, to kiepskie wiersze? Taka wypada godzina na moim zegarze pór roku. Bluźnierstwem jest sprzeciwiać się porządkowi rzeczy.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętaj, że "Po nocy zawsze przychodzi dzień" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Topię się w szarości - dosłownie, bo nawet ubrania mam szaro-bure. :V Cóż zrobić, termos herbaty, książki i próbować coś zaplanować. C:

    OdpowiedzUsuń
  6. jest dużo sposobów na przerwanie takiej szarości ale przede wszystkim zaciśnij pięści i uwierz w swoje możliwości <3 http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jesteś! ;-)
    super wpis, zapraszam do mnie jestem nowa. ;))

    OdpowiedzUsuń