16 października 2015

Elena Szmuiłowa i jej obrazy szczęścia


Zrodzone z połączenia pasji oraz miłości, które emanują z każdej prezentowanej fotografii. Obrazy czystych uczuć, spokoju i codzienności. Pełne magii i tęsknoty. Tęsknoty za beztroską i bliskością świata.

Bohaterkę dzisiejszego wpisu, a właściwie jej dzieła, poznałam pewnego razu w jednym z programów śniadaniowych i z miejsca się nimi zauroczyłam. Elena pochodzi z Rosji, gdzie w malowniczych zakątkach tego kraju fotografuje swoich synów.


Zdjęcia ukazują prostotę codziennych chwil, które autorka przedstawia w niezwykły sposób, gdzie za pomocą barw i światła wprowadza w atmosferę wypełnioną tajemnicą, melancholią i spokojem, którego nic nie jest w stanie zaburzyć.


Więcej zdjęć tej artystki możecie znaleźć na 500pxfacebook'u i elenashumilova.smugmug .
Macie swoich fotografów, którzy wywarli na Was równie piorunujące wrażenie?

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie znałam zbyt dużo fotografów, dlatego też nie miałam ulubionych. Jednak te zdjęcia naprawdę robią wrażenie! Ogromnie się zakochałam w każdym z osobna! Śliczne. Domyślam się, jak dużo pracy musiała w to włożyć autorka zdjęć...
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zdjęcia. Niby proste, ale magiczne..

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne jak również świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia, bardzo lubię taki niewymuszony klimat i sielskość. :D Z polskich fotografek polecam zapoznać się z Magdaleną Berny, jej fotografie również mają taki przyjemny i oczarowujący klimat. :)

    OdpowiedzUsuń