10 listopada 2015

Mam tę moc!


Czyli witam ponownie.

Początek jesieni nie przyniósł wiele dobrego. Fala nicniechceniasięrobić dotarła i do mnie, co na blogu było bardzo wyraźnie widać. Jednak przyszedł czas przebudzenia i poczułam w końcu nowy napływ siły i motywacji. Trochę posprzątałam, poukładałam, co trzeba i biorę się do roboty, na której brak aktualnie nie mogę narzekać. Porządki widać także na blogu w jego nieco odświeżonym wyglądzie, a także w pewnych zmianach przeprowadzonych w kartach na górze.

Potrzebowałam czasu, by to wszystko sobie na nowo przemyśleć i wyostrzyć spojrzenie. Miewałam w tym czasie różne myśli, nawet zastanawiałam się nad zamknięciem bloga, lecz ostatecznie odrzuciłam ten pomysł. Zrozumiałam, że daje mi on zbyt wiele radości, więc nie mogłabym całkowicie pożegnać się z miejscem, w które włożyłam już tak wiele pracy.

Cześć, jestem Laru. Miło Cię widzieć. Znów.


6 komentarzy:

  1. To trochę felerny okres. Szczególnie listopad. Szarobury, wysysający całą radość. Panowanie w mroku.
    Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie zrezygnowałaś :)
    Listopad to rzeczywiście niezbyt dobry czas, ja często popadam w "jesienną depresję".

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam jakiś czas temu przerwę w pisaniu. Nie opuszczaj bloga, bo to fajna rzecz ;) Czekam na nowe wpisy!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę, że dalej piszesz :) Chętnie czytam Twojego bloga, pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami każdemu należy się krótka przerwa ;))
    Ja też ostatnio miałam taki czas ;__;
    Fajnie że wracasz!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga, więc niech Ci nawet więcej to przez myśl nie przychodzi, aby go zamykać! Jeżeli chodzi o trudny okres... taka jesień, ostatnio mnie też dopadł brak motywacji i sił. Przynajmniej w takie dni - jak ten - kiedy słońce co chwila wyłania się zza chmur - odnajduję sens..! :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń