19 grudnia 2015

Nie łaskocz śpiącego smoka!


Poważnie, nie rób tego.

Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zakupów w butiku "Nad kubkiem herbaty", ulokowanym na DaWandzie, gdzie znaleźć możemy cudowną biżuterię wykonywaną przez Spaloną Artystkę (uciekam-w-nieznane.blogspot.com). Jej wytwory spodobały mi się przede wszystkim z powodu ich grung'owo - gotyckiego stylu i starannego oraz pomysłowego wykonania. Ze względu na spory wybór dodatków tworzonych przez Zuzę miałam problem ze zdecydowaniem się na zakup konkretnego, jednak ostatecznie wybór padł na wisiorek z postacią smoka, który stał się ciekawym dopełnieniem moich codziennych, czarno-szarych ubrań.


Po otrzymaniu zamówienia byłam zadowolona z zakupu, choć musiałam doczepić dodatkowy łańcuszek, ponieważ chciałam, aby wisiorek był nieco dłuższy. Całość zapakowana była w papierową torebkę, a wewnątrz znajdowała się urocza wizytówka z danymi autorki. Jestem pewna, że nie były to moje ostatnie zakupy u Spalonej Artystki i z pewnością jeszcze niejednokrotnie wzbogacę swoją szkatułkę o jej wyroby.


A najlepsze w tej biżuterii jest przede wszystkim to, że jest ona bardzo osobista, ponieważ w odróżnieniu od tej wytwarzanej hurtowo, dzieła wykonywane własnoręcznie mają bardzo personalny charakter, przez co każde z nich jest na swój sposób wyjątkowe i niepowtarzalne. 


6 komentarzy:

  1. Jestem tego zdania, że rzeczy wykonane na zamówienie własnoręcznie są niesamowite ;) Każda zrobiona rzecz jest inna :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lubiłam temat smoków, więc wisiorek również bardzo mi się spodobał. Rzeczy robione własnoręcznie na pewno są lepiej wykonane i trwalsze.

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje! :*
    Świetny blog! Świetne zdjęcia!
    Super blog na prawdę :)
    Pozdrawiam <3

    Mój blog:
    http://maaziix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny naszyjnik w ogóle nie widać że był ręcznie robiony
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik, każda fanka biżuterii z chęcią by go założyła :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak mi miło. :3 Nie wiem co powiedzieć, dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń